Statistika

Nikad veći broj videa i vrijeme gledanja na našem YOUTUBE kanalu u 2018. godini

Vizual Foto: YouTube Vizual

U 2018. godini naš YouTube kanal postavio je neke nove rekordne brojeve kada su u pitanju vrijeme gledanja naših videa.

Uz to, nastavili smo s prošlogodišnjom započetom praksom YouTube LIVE prijenosa i odradili ih još više te postavili jedan standard kojeg do sada nije bilo na ovim prostorima, a i šire od njega. Čitate pregled prvog djela statistike koji se tiče našeg YouTube kanala, a drugi dio koji donosi 10 najgledanijih videozapisa za 2018. godinu možete pronaći ovdje.

Uvod

Nikad nismo imali više prenesenih videozapisa, a da se ne radi samo o 'štancanju' i nepotrebnoj količini, dovoljno je reći da smo u ovoj godini postavili najveći broj u vremenu gledanja, skoro 900 tisuća minuta su se gledali naši videi, a prosječno trajanje videa nikad nije bilo veće naspram prijašnjih godina što znači da nije da se samo stisne na video i odmah izlazi iz njega.

Posebno smo zadovoljni ovim podacima iz dva razloga.

Prvi jer u današnjem vremenu YouTube više nije jedino (glavno) sredstvo za gledanje videa, Instagram se tu dodatno probio i etablirao, a ove godine su s obzirom na svoj limit od 1 minute trajanja uveli i Instagram TV koji je po tom pitanju manje limitiran te stvara dodatnu konkurenciju. Uz to, uvijek je tu Facebook koji se također razvija i poboljšava u ovoj tehnologiji, a ujedno su sve to servisi koje mi koristimo i raspoređujemo snimke.

Jer neke od materijala možda ni nećete pronaći na YouTube kanalu već na Instagramu i obratno. Kada bi imali neki kvalitetniji statistički alat za navođenje podataka pregleda ovih ostalih servisa, budite uvjereni da bi ovi brojevi izgledali još bolje.

Ipak kod nekih stvari držimo se tradicije, tako i za ovaj pregled, a i unatoč tome što YouTube ima konkurenciju, i dalje je broj 1.

Drugi je razlog ujedno i problematično vrijeme autorskih prava koja se različito manifestiraju u različitim situacijama i otkrivaju na YouTubeu naknadno tako da to zahtijeva dodatnu prilagodbu svim onima koji kreiraju svoje kanale (tako se to odnosi i na nas). Realno je kako će s vremenom koje dolazi to vjerojatno biti samo još gore tj. teže.

No mi idemo prema naprijed, postavljamo nove velike brojeve promovirajući atletiku i situacije uz nju ne samo u Hrvatskoj već u svijetu. Polako se bližimo jednoj velikoj obljetnici, a to je 10 godina našeg kanala na YouTubeu - na rasporedu iduće godine.

Za uvećani prikaz koristite desni klik miša ili duže zadržite sliku/e na svom tabletu/smartphoneu za dodatno uvećanje.

Osnovno

Unazad 5 godine broj videozapisa figurirao je tako da smo u 2014. prenijeli njih 467, u 2015. već 572, a sličnu razinu imamo i u 2016. s 569 videozapisa. Već prošle godine dodatno smo podigli nivo s njih čak 701, a što onda tek reći za 2018. i 815 prenesenih videozapisa!

Obično u većem broju videozapisa automatski su bolje šanse za dodatno većim vremenom gledanja kao i broj pregleda tako da smo to višestruko nadmašili, naspram 2017. snimke su se gledale 260.000 minuta više, a broj prikaza je veći za skoro 115 tisuća. Zanimljivo je reći da u danima vrijeme gledanja iznosi malo više od 623 dana.

Dodatno je porastao broj dijeljenja, a veseli nas i količina novih pretplatnika, tzv. 'subscribera'. Pozivamo sve koji imaju YouTube/Google račun (a slučajno nas ne prate) da se priključe jer ovim putem će te uvijek najbrže vidjeti najnovije snimke.

Ove godine datum najvećeg broja pregleda naših videozapisa je 14. kolovoza za vrijeme Europskog prvenstva u Berlinu, a snimak koji se najviše tražio je bila finalna utrka žena na 5000m. Naime, u toj utrci Lonah Chemtai Salpeter (ISR) je napravila kobnu grešku jer se preračunala za jedan krug, a kasnije se ispostavilo da je peh bio još veći jer je odmah na startu utrke imala prijestup na liniju i tako je na kraju ostala bez ičega i bila diskvalificirana. 

Po običaju, takvi snimci uvijek se traže i izazivaju zanimanje. 

Države

Popis se sastoji od TOP25 zemalja gdje je Hrvatska standardno broj 1, ali ove godine imamo vjerojatno nikad šarolikiju paletu zemalja što zasigurno možemo zahvaliti snimkama s Europskog prvenstva jer bi nam obično 25. zemlja imala 1000-2000 pregleda, a sada je tu npr. Meksiko s 3700+ njih.

Demografija

Navedene podatke treba uzeti s velikom dozom rezerve jer vjerodostojnost spola-dobi nikad ne može biti 100% precizna jer ni sam Google preko svoji računa ne može biti siguran da je netko nužno naveo točne podatke. Ipak, statistika i podaci su tu pa je uvijek zgodno pogledati barem iz trivijalnih razloga.

Ocijeni sadržaj
(1 Glasaj)

Log in or create an account

fb iconLog in with Facebook