Statistika

Veliki 'boom' YouTube kanala i deset najgledanijih videa u 2014. godini

Youtube Foto: Youtube Youtube

Bila je to zaista velika, plodnosna i sjajna godina za naš YouTube kanal u 2014. godini gdje su postavljene neke zaista sjajne i teško nadmašive brojke.

Za uvećani prikaz kliknite desnim klikom na sliku i odaberite opciju "Otvorite sliku".

Osnovno

U protekloj godini smo za vas prenijeli zaista puno videozapisa, brojka je zaista nevjerojatna - 467 njih!

Sveukupno ste gledali naše videozapise 139 941 puta. U usporedbi s 2013. godinom, velik je to porast, radi se o više od 60 000 pregleda! Nastavlja se velika popularnost i munjeviti porast gledanosti iz godine u godinu. 

Interesantno zvuči sljedeći podatak koji je vezan uz procijenjeni broj odgledanih minuta (videozapisa). Vremenski to iznosi 14 035 200 sekundi odnosno 232 920 minuta. U satima je broj 3 899 i stat ćemo s 'konvertiranjem' jedinica tako da napišemo da su se videozapisi tijekom godini gledali više od 162 dana! Ponovno iznimno velik napredak u usporedbi s prošlom godinom. Nećemo uspoređivati svaku jedinicu već reć da je prošle godine broj odgledanih minuta bio 140 027.

U omjeru sviđanja/nesviđanja videa pobjedu uvjerljivo odnosi opcija „Sviđa mi se" s 437 klikova naspram 11 klikova kod „Ne sviđa mi se". Uz to se strahovito povećao broj pretplatnika, postojećih 96 pridružilo se njih još čak 117. Oduševljeni smo s napretkom, trudit ćemo se i u budućnosti privući pažnju još više korisnika YouTube usluga i imati što više pretplatnika.

Datum kada su se najviše gledali naši videozapisi je 16. kolovoza (4 159).

Države

Hrvatska je (naravno) uvjerljivo vodeća po broju posjetitelja, brojač je 'stao' na 108.892 pregleda i zato je uvijek zanimljivo pogledati situaciju kod ostalih zemalja.

 

Demografija

I ovaj puta su nam dostupni demografski podaci, ali pritom ćemo ponovno napomenuti kako je njihova vjerodostojnost upitna s obzirom na to kako podaci uneseni prilikom registracije uvijek upitne točnosti.

 

Deset najgledanijih videa u 2014. godini

Najgledaniji video za ovu godinu je Sandra Perković i njezin sjajni nastup na Europskom prvenstvu u Zurichu ove godine. U 2014. godini taj video je pregledan preko 7000 puta, a precizniji broj je 7065.

Kompilacija raznih isječaka i slika ukomponirane u jedan video spot kao posveta povijesnom uspjehu u 2013. godini, pokazala se kao pun pogodak i prikazana je čak 2768 puta! Ovakav video i zaslužuje publiku bez sumnje.

Ana Šimić priredila nam je jedno od ljepših atletskih iznenađenja u protekloj sezoni, a snimku sa svim skokovima pregledalo se 1836 puta.

U istu kategoriju Ane Šimić pripada Stipe Žunić kojem je zamalo izmakla medalja, ali 1559 se pogledalo sjajan hitac od 20.68.

Kristina Božić nije imala svoj najbolji nastup sezone, ali je video pregledan 1144 puta.

Uvijek tvrdimo kako hodanje ima svoju publiku, a ona je definitivno raznovrsna (Italija je najviše gledala), a sveukupno je video pregledan 1135 puta. Vrijedi istaknuti kako je ovo naš jubilarni 1000. video.

Krešimir Hartl nije propustio stajati na napuhnutom dijelu staze, mi nismo propustili to snimiti (čisto da vidite o čemu se radi), a vi niste to propustili pogledati 997 puta.

Priznajemo da smo možda očekivali više pregleda od 807 za Martina Markovića koje je ujedno bilo i posljednje zlato Ivana Ivančića prije nego što je preminuo, ali to ne umanjuje uspjeh i posebnost ovog videa koji sadrži isječak iz tv prijenosa, ali i isječke uživo s mjesta događanja.

Pamtit će ovu utrku dugo Dora Filipović u dva konteksta, prvi je negativan (diskvalifikacija), a drugi pozitivan (sjajan i borben nastup), a pamtit će to i oni koji su utrku pregledali 717 puta. 

Na prvu će se neki začuditi ako vide snimku ove utrke Brune Penezića ispred one sjajne na 300m, sveukupno ju se gledalo 714 puta, od čega čak 331 prikaza stiže iz Češke.

Vrijedi napomenuti kako je ovih deset najgledanijih videozapisa pomalo i nepošteno raspoređivati jer nemaju svi jednake uvjete - neki su objavljeni ranije, neke kasnije. No to je sve samo statistika i brojke koje su tu da posluže isključivo kao zanimljiva i trivijalna stvar.

Osim toga, svi brojevi spomenutih pregleda ili prikaza videa odnose se na razdoblje 1.1.2013. do 31.12.2013.

Ocijeni sadržaj
(0 glasova)

Log in or create an account

fb iconLog in with Facebook